divendres, 3 de febrer del 2012

2/02/2012

Avui ha estat la última classe amb l'Àngels, aquesta classe estava destinada a fer el treball en grup, el pòster i el portafoli individual. Fent referència al treball en grup he de dir que: JA ESTA ACABAT!!! El nostre treball ja te cap, cos i cua.


A la sessió d’avui hem aprofitat per fer un repàs general de les activitats i del treball per veure que tot estava correcte. Un cop revisat tot això, ho hem penjat al moodle. He de dir que avui a estat un dia vantat “raro”, hem tingut que anar a imprimir el treball i el pòster, perquè no s’haviem si divendres (dia de la fira) podríem venir per la neu i entregar el treball. Per si les mosques ho hem imprès i entregat a la professora.  

En el cas del portafoli individual, he di dir  que m’està donant molt la tabarra, quan dic això és perquè ho he tingut que repetir 4 vegades, ja que alguns cops se’m obra i d’altres que no. Finalment ho donava per perdut, ja que estava molt cansada de tornar-ho a repetir…però la Àngels ha vingut i m’ha ajudat a resoldre el problema!



Per finalitzar el meu blog voldria fer una petita conclusió durant el meu pas per aquesta assignatura:

Els continguts que s’han donat per a mi han estat difícils, ja que molts dels programes mai els havia dominat ni vist. A més, hi havia molta feina ( d’aquesta assignatura i d’altres) i no podia dedicar els temps que m’agradaria per dura a terme les diferents activitats i/o treballs. Surto amb la sensació que tinc recursos i programes per utilitzar en un futur, però a la vegada penso que no se res ja que no els se utilitzar correctament i no els domino, però entenc que per dominar completament un programa es necessita moltes més hores per cadascun i no només un parell de sessions. Tot i així estic satisfeta, ja que he aconseguit assolir un coneixement inicial sobre les TIC, les eines per fer activitats i molts detalls de programes que no coneixia.


No voldria finalitzar el blog sense donar les gràcies a totes aquelles persones que m’han ajudat i que he treballat. Estic molt contenta amb el grup de treball, ha costat però la feina s’ha fet!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada