dijous, 1 de desembre del 2011

01/12/2011

Avui amb la Àngels hem treballat el power point. Ha estat una tasca entretinguda, nova i divertida! A més, m’ha fet canviar la percepció que tenia sobre aquest programa. Sempre havia utilitzat el power point per fer exposicions de grup, per tenir un suport però mai m’havia imaginat que es podrien fer servir per fer jocs interactius. Quan vaig fer el Grau Superior vaig fer una activitat semblada coma aquesta, però amb una altre programa. Molts dels meus companys/es deien que era molt complicat de utilitzar, que havies de fer molts passos i que s’oblidaven. Però, per a mi, ha estat fàcil...fet que em sorprèn, ja que a mi em costa molt agafar a la primera els passos que hem de fer per realitzar una activitat. Per tant, he de dir que estic molt contenta amb la feien realitzada.
Per finalitzar, he de destacar que es un bon programa per fer activitats interactives dins de l’etapa d’Educació Infantil. Probablement serà uns dels programes que més utilitzaré, ja que per a mi no es gaire complicat o al menys no és tan complicat com altres, com per exemple el Photoshop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada