divendres, 14 d’octubre del 2011

13/10/2011

A La sessió d’avui la mestra ens ha explicat com treballar amb l`imatge digital. Fent ús dels programes photosop i paint hem pogut manipular les imatges en quant a la qualitat dels colors, l’espai que ocupen aquestes imatges (pes) d’acord amb la manipulació que em fet d’aquesta o la versió escollida per guardar-la,  la qualitat de les imatges d’acord amb els pixels utilitzats... Aquests aspectes teòrics fins ara eren desconeguts per mi i la veritat és que els veig molt pràctics de cara a un futur. Ha estat moltes les situacions en que he tingut dificultats de poder guardar imatges o enviar-les per correu degut al seu pes. Amb els aspectes treballats a la sessió d’avui el meu repertori de recursos ha estat ampliat notablement i no em trobaré tant limitada a l’ hora de fer tasques tant senzilles com pot ser enviar una fotografia a un amic.
Per altra banda, la manipulació dels colors ha estat una altra descoberta per mi. He vist moltes vegades imatges manipulades amb uns colors molt bonics i han estat moltes les vegades que he volgut fer lo mateix amb imatges pròpies. Jo pensava, fins ara, que aquestes imatges manipulades solament es podien aconseguir amb programes especials, però ara ja conec les aplicacions i la veritat que no ha estat la primera vegada que les he utilitzat. No obstant, era “com tenir un ferrari i solament anar a 60 km/h” desconeixia la totalitat de prestacions que aquests programes em proporcionaven.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada