dissabte, 22 d’octubre del 2011

18/10/2011


Aquesta sessió l’hem començat amb un nou mestre, l’Eduard el qual ens ha explicat les diferents tecnologies que hi ha en l’aula. A la sessió del dimarts varem estar tractant el tema dels entorns virtuals i mitjans per a l'ensenyament aprenentatge. Vaig recordar conceptes que havíem donat a classes anteriors com la diferència entre les TIC i les TAC. A partir de les opinions que donaven els meus companys/es sobre les seves pròpies experiències amb les Tic he pogut observar que molts dels meus companys mai han utilitzat una pissarra digital i que alguns, força pocs l’han estat utilitzant des de la secundària. També he de destacar que desconeixia totalment el preu d’aquestes tecnologies. Un exemple d’això són les pissarres digitals . Jo l’he utilitzat molt tard (en el Cicle Formatiu de Grau Superior), pensava, fins ara, que era un material que es trobava a totes les escoles i instituts, però quant hem vaig assabentar del seu cost vaig pensar que moltes institucions no s’ho poden permetre.
Per altra banda, l’activitat encomanada que hem començat a fer en classe, penso que va molt bé per descobrir com funcionen les escoles d’infantil pel que fa al món tecnològic, veure quines mancances tenen i quins aspectes milloraria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada