dimarts, 15 de novembre del 2011

16/11/2011

La sessió d’avui amb el Joan Anton l’hem dedicat a treballar per grups per preparar l’exposició del proper dia 22 de Novembre. L’exposició que farem està relacionada amb la pissarra digital. El Joan Anton ens va penjar un document per llegir. A partir d’aquest hem estret unes conclusions de les quals hem fet el power point per exposar el proper dia.
La lectura era fàcil treballar-la perquè no era complicada, el vocabulari era comprensible i estava molt bé estructurada. A més et permetia fer l’activitat com si fóssim nens/es i això és un fet que m’ha enriquit per fer-me una idea de com són les activitats.
A partir d’aquesta lectura es van comentar diferents punts de vista dels diferent membres del grup. Aquest fet ens va fer enriquir el nostre coneixements i a la vegada conèixer més a la persona, ja que sempre en aquest tipus de feina surten i es parlen de les experiències personals.
M’agradaria destacar que quan vaig començar a llegir el document hem va cridar molt l’atenció les activitats que es podien dur a terme dins l’aula amb la pissarra digital. Per tant hem va cridar tan l’atenció que vaig tindre que buscar més informació per Internet per ampliar el meu coneixement. He de dir que per fer activitats interactives amb els infants has de saber utilitzar molt be el material, ja que no es una eina fàcil.
La conclusió que vaig extreure d’aquesta sessió es que la pissarra digital és un mecanisme molt útil per utilitzar en les aules en generacions actuals i futures. He pogut veure que per al professor/a no li provoca tanta feina, és a dir, el fet de preparar el material de les sessions perds molt de temps, però amb la pissarra digital es tot més fàcil.
Per finalitzar, he de destacar, que també estic impressionada amb els avenços tecnològics que estem vivint actualment. Això em fa reflexionar molt, ja que penso en el material que tindre i utilitzare en en aula si això continua avançant. Així doncs crec que cal un reciclatge continu per tal de ser una persona competent en el domini de l’informàtica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada